Navštivte i Vy naše fórum - vše co jste chtěli vědět
  Vyhledávání ve článcích
Vyhledávání JEN ve článcích MojeMotorola

Penzion skupinyUbytování KunžakUbytování StrmilovChata u rybníka Komorníkačeská KanadaKomorníkChata na SamotěPenzion česká KanadaUbytování skupinKomorníkRybařeníčeská KanadaChata Jižní čechy
  Prohledat vše (Google)
Vyhledávání mezi všemi materiály a články na serveru Moje Motorola.cz
  Tématické sekce
  • Aktuality
  • Jedna paní povídala
  • Motorolí software pro PC
  • Aktuální firmware v telefonech
  • Reportáže
  • Rozhovory
  • Tipy a triky
  •   Telefony
  • Motorola A780
  • Motorola A835
  • Motorola A920
  • Motorola C115
  • Motorola C156
  • Motorola C200
  • Motorola C250
  • Motorola C450
  • Motorola C550
  • Motorola C650
  • Motorola E365
  • Motorola E398
  • Motorola MPx
  • Motorola MPx200
  • Motorola MPx220
  • Motorola ROKR E1
  • Motorola V3 RAZR
  • Motorola V80
  • Motorola V150
  • Motorola V180
  • Motorola V220
  • Motorola V300
  • Motorola V360
  • Motorola V500
  • Motorola V547
  • Motorola V600
  • Motorola V635
  •   Informace
    MojeMotorola.cz ikonka
    MOJEMOTOROLA.CZ
    nezávislý internetový server

    (c) Pavel Mašek,
    2003-2006


    Správce fóra: E398 & Timeport

    Engine: phpRS, Jiří Lukáš

    Modifikace a programování

    MOTSYS.COM

    Layout webu
    Jiří Pokorný

    Telefony na testování nám dodává české zastoupení Motorola, Inc.

    Oficiální Motorola stránky
     
    mínus Aktuality
    mínus Aktuální firmwary
    mínus Jedna paní povídala
    mínus Ke stažení
    mínus Ke stažení - dotazy
    plus Motorolí příslušenství
    plus Motorolí software pro PC
    plus Motorolí telefony
    plus Nastavení operátorů
    mínus O serveru
    mínus Ostatní
    mínus Prezentace
    mínus Prodejci
    mínus Reportáže
    mínus Rozhovory
    mínus Tipy a triky
    Další články z rubriky Aktuality

    * Postřehy: Jak přežít Motorola DownHill Cup 2005 - aneb na vlastní zadek, dokončení

    25. 07. 2005

    V minulé části jste si mohli přečíst o tom, že se konal nějaký ten závod ve sjíždění na horských kolech a že zrovna 3. závod z letošních 4 se konal na Klínovci. A že jsme byli u toho.


    Co se týkalo počasí, bylo výborné a dle slov veteránů závodů na Klínovci, až  podezřele dobré. Již v sobotu si mohli nedočkavci z řad závodníků zajezdit na trati jen tak pro formu, ale závod a také mistrovství čR ve sjezdu se konal až v neděli.

    I od nedělního rána se již na trati pilně trénovalo a dle slov zkušených závodníků se Klínovec řadí mezi zajímavé, ale i celkem těžké trati, ale oproti loòskému ročníku se povedlo alespoò počasí.

     Reportáž psaná ze sedla kola

    O tom, že jsem si celou tra vyzkoušel z pohledu závodníka, jste si mohli přečíst v onom minulém článku. Co se týká mých zážitků ze samotné jízdy, daly by se shrnout do několika myšlenek:

    1) bez opravdu dobrého kola a chráničů na Klínovec nelez - díky jednomu nejmenovanému týmu z oblasti Moravy jsem s tímto problém neměl. Informace o tom, že cena mého kola se pohybovala kolem 120.000 Kč, mě v tom utvrdila, přičemž nebyl problém narazit i na mnohem dražší modely.

    2) bez dobrých rukou na kolo už vůbec nelez, na Klínovec obzvlášt - ještě před samotným sjezdem jsem byl varován, že ruce z brzd na této trati mockrát nesundám, což se pak ukázalo jako víc než pravda. V den sjezdu sice dostaly ruce malinko zabrat a dávaly o sobě normálně vědět, což je běžné, ale den po sjezdu to bylo mnohem zajímavější.

    3) s plně odpruženým kolem hned napoprvé nejezdi - bohužel nebyl čas si kolo příliš přizpůsobit vlastním požadavkům (obzvláště ono jinak nastavené odpružení), a tak se mi jednou stalo, že jsem místo čistého zvládnutí dropu (schodu) a následné zatáčky skončil místo na trati v zelené trávě a ještě v díře, která byla hned za páskou, která ohraničovala tra. Zbylé dva pády jsem si pak způsobil již neznalostí techniky sjíždění kořenů a následných prudkých (a překvapivě neustále klesajících) zatáček s různým povrchem.

    4) nejezdi pomalu, ani rychle - tak toto pravidlo zná asi spousta lidí, ale nalézt na Klínovci bez předchozích podobných zkušeností onen "zlatý střed" je celkem obtížné, nejednou jsem totiž při sjíždění dropů a následných zatáček měl "namále". Kdybyste jeli příliš pomalu, neskočíte s kolem, ale převrátíte se. Kdybyste ale jeli moc rychle, skočíte dobře, ale místo dobrého zvládnutí zatáčky byste skončili buï na stromě, případně v trávě, nebo na kamení.

    5) nebuï zkamenělý - tohle pravidlo člověk zná, při sjíždění to platí dvojnásob. S tímto jsem problémy neměl a měnit těžiště při jízdě bylo absolutně nezbytné, obzvláště dozadu.

    6) brzdy se budou chovat jinak - během jízdy a velmi častého brždění se jejich brzdící vlastnosti liší. To se nedá popsat, to se musí vyzkoušet, samozřejmě řeč je o kotoučových brzdách a o zahřáté kapalině.

    7) tra si před sjezdem projdi - že na to nebyl čas a tra tak pro mě byla neznámá, byla jedna věc, ale že to bylo v konečném důsledku dobře, protože kdyby člověk věděl, do čeho jde, možná by se k tomu tak jednoznačně neodhodlal, byla věc druhá, nicméně, je lepší si tra předem projít...

    8) snaž se dojet živý - není nad to přežít samotný sjezd a pak se zájmem sledovat ostatní, konkrétně profesionály.

    Celý sjezd trval profesionálům od 4 do cca 6  minut, což je opravdu hodně málo a kousky, které tam pak divákům předváděly, byly občas k neuvěření, až z toho běhal mráz po zádech. A bohužel se také stalo, že jeden ze závodníků se zle "vyboural" a skončil v nedaleké nemocnici v Ostrově, o menších pádech a zraněních dalších závodníků netřeba mluvit.

    Shrnutí

    Takže, zážitek to byl dokonalý, počasí skvělé, člověk odešel "po vlastní ose" a následně atmosféra samotného závodu rovněž výborná. Takže pokud chcete někdy zažít něco neobvyklého, přijïte se alespoò v roli diváků na něco podobného někam podívat, nebudete litovat.

    Doporučuje jeden novinář z jednoho.

    Fotografie:

    řadu dalších fotografií naleznete na tomto serveru, pročtěte si rovněž komentáře a odkazy na fotografie dalších účastníků.

    Naše fotografie:

     Motorola DownHill Cup 2005 - Klínovec

    Motorola DownHill Cup 2005 - Klínovec

    Motorola DownHill Cup 2005 - Klínovec

    Motorola DownHill Cup 2005 - Klínovec

    Motorola DownHill Cup 2005 - Klínovec

    Motorola DownHill Cup 2005 - Klínovec



    [Akt. známka: 1,00 / Počet hlasů: 1] 1 2 3 4 5

    Autor: Pavel Mašek | Komentováno: 0x | Poslat | Tisknout | Zavřít článek>>>

      Moje Motorola.cz
    Moje Motorola, 2003 - 2006
      Nejnovější komentáře
  • bez titulku:
    "Zdravím, no víme, JAK jsou vypnuté :o) Jen jsem se chtěl zeptat. . . . " (Významné události během provozu serveru Moje Motorola.cz a malé zajímavosti)
  • MojeMotorola.cz:
    "Předem gratuluji ke vložení komentáře, ačkoliv jsou pro běžné . . . " (Významné události během provozu serveru Moje Motorola.cz a malé zajímavosti)
  • Ja nechci konec!:
    "Hmmm, tak to je škoda, nepokoušel jste se celý web prodat? Nebo po . . . " (Významné události během provozu serveru Moje Motorola.cz a malé zajímavosti)
  • Re: Re: Budík:
    "Dobry den , potrebovala bych poradit mam V360 koupila jsem od T-mobilu . . . " (Zkušenosti s telefonem Motorola V360 – práce s telefonem, posílání SMS, propojení s PC, MP3 přehrávač)
  • za kačku:
    "V3 RAZR lze koupit i za 1 Kč , pokud člověk splní určitá kritér . . . " (Subjektivní názor: Nejlevnější RAZR V3 z oficiální distribuce v čR? - aktualizováno)
  •   Krátce
    25.12.2005: Dotazy
    Ohledně problémů s telefony Motorola se již neobracejte na žádné e-mailové adresy MojeMotorola, ani podobné, ale používejte již jen fórum MojeMotorola.cz - www.mojemotorola.cz/forum.

    15.12.2005: MojeMotorola.cz
    Dnes byla zveřejněna zpráva o zastavení aktualizace serveru MojeMotorola.cz, které bude platit do odvolání. Provoz webu jako takového nebude omezen, akorát bude "zakonzervován" současný stav článků a materiálů. Výjimkou tvoří fórum MojeMotorola.cz, které by mělo zůstat díky moderátorům v provozu i tak.

    10.12.2005: Motorola V360
    Zkušenosti s telefonem Motorola V360 byly vydány s několikahodinovým zpožděním, část zkušeností zestručněna.


    Web používá upravené jádro systému phpRS, MojeMotorola.cz ©2003-2006 Pavel Mašek

    Loga společnosti Motorola, stylizované "M" a další materiály, mohou být ochrannými známkami, případně jiným vlastnictvím společnosti Motorola, Inc.
    Nezávislý internetový server MojeMotorola.cz není majetkově ani jinak spojen s firmou Motorola, Inc., ani s českým zastoupením firmy Motorola.